top of page

  • 2025-10-23 & 2025-10-24 kl 19.00 - ca 20.30 : Avsultningsträff, vi ses på ett mingel. Det inspelade röstmaterial skickas ut efter avslutad kurs till respektive deltagare.

UPPLÄGGET I KORTHET

OBS! Schemat nedan är preliminärt. Vi skickar ut definitivt schema tillsammans med antagningsbesked och faktura. 

  • 2025-09-26: kl 17.00 Uppstartsmöte 
    På uppstartsmötet ges en kort presentation av kursledarna och en detaljerad genomgång av kursplanen samt möjlighet att ställa frågor. Mötet väntas ta ca 1 - 1,5 h.

  • 2025-09-29: START kurs 2 (Grön), rullande schema,  3 x 5 personer

  • Dubbningspassen: Varje kurs (15 pers) delas in i tre mindre grupper:

    • Grupp 1 (5 personer)

    • Grupp 2 (5 personer)

    • Grupp 3 (5 personer)

  • Reklamstudiodagar: Alla kursdeltagare är med hela dagen i reklamstudion. Under dessa tillfällen får deltagarna spela in röstprover som sparas i studions röstbank. Dessa röstprover kan sedan skickas till kund – med möjlighet att bli castad för framtida uppdrag. Röstproven kommer deltagarna också kunna skicka till andra reklamstudios för att söka jobb.

Gruppindelning

​Vid varje utbildningstillfälle tar vi in 15 deltagare​

  • Dubbningspassen: Deltagarna delas in i tre mindre grupper:

    • Grupp 1 (5 personer)

    • Grupp 2 (5 personer)

    • Grupp 3 (5 personer)

​​

  • Reklamstudiopass: Görs i helgrupp (15 deltagare). Alla deltar samtidigt på plats i reklamstudion (OBS! Vi kommer vara på två olika reklamstudios under två heldagar). 

607a39e4-c36e-45b9-bcc3-7032ac6b3bb5.jpg
Gruppindelning
dfc6da26-5bba-4dec-a19d-005417f082c4.jpg

Vid eventuell frånvaro 

Vid varje utbildningsstart kommer vi att skapa en WhatsApp-grupp där alla som går utbildningen (alt. vårdnadshavare) kan kontakta varandra. Om du behöver göra annat jobb, blir sjuk eller inte kan närvara av annan anledning så finns WhatsApp-gruppen där. Du ansvarar själv för att byta lektionstillfälle.

 

Om du blir sjuk under längre tid och inte kan ta till dig hela utbildningen så erfodras intyg av läkare för att få tillbaka avgiften för den del av utbildningen där du inte kunnat deltaga.

 

WhatsApp-gruppen skapas av oss men vi ansvarar inte för innehållet i den. Dock kommer alltid någon från Röstskådespeleri.se vara adminstratör i gruppen och följa så att inget oönskat skrivs eller delas.

 

Om du inte lyckas byta dag vid sjukdom eller annan frånvaro så kan vi inte garantera plats vid ett senare tillfälle men vi lovar att göra så gott vi kan för att ni inte ska missa någon lektion. Vi bedömer att man behöver närvara vid minst 5 av 6 dubbningstillfällen samt minst 1 reklamtillfälle.

bottom of page